2007年6月29日星期五

綠雅快餐咖啡室 -- D飯好多啫...

地址: 上環永樂街71-77號嘉匯商業中心地下B舖
電話: 2851-8248

星期三同同事一齊出去食lunch, 本來唔係想黎呢間, 但因為實在太大雨啦, 唔想再行於是就入佐黎. 我叫佐個瑞士雞脾飯, 好快就上. 不過有個同事要瑞士雞脾意粉, 就催幾廿百次都未上到, 有同事叫星洲炒米又係要等好耐. 我覺得呢度既「特色」係D飯好多囉, 但係D餸就唔係好多, 味道一般, 唔值得再黎.

 

是次消費每人約$38

 

3 則留言:

Sandy Yuen 說...

我都係上環返工架, 你有無試過文咸東街有間食石頭窩飯, 叫「御麵」架, 好味, 不過lunch o黎講略貴

愛莉媽咪 說...

係呀, 果間d豆頭窩飯真係好好味 , 不過中午一點去就實冇位, 夜晚放工去又唔開舖,  所以唯有星期六中午先有機會去食.

墨魚燒賣 說...

沙地, 咪咪貓&豆豆龍: 我未試過呀. 石頭窩飯我鍾意喎, 搵日去試下先.