2007年6月20日星期三

終於買佐新電話, SE既w610i

6月15日同流沙包食完飯只係八點幾, 九點九先夠鐘去睇戲, 兩個傻瓜於是落佐旺角買電話(鬼叫尖沙咀無衛訊咩...), 我地先去佐衛訊問價, $2580, 送一電, 藍芽, 機套, +$100可轉1GB卡, 同埋有姆明cushion同鐳射刻名電池蓋送. 之後再去隔離鐳射問價, $2630(好似), 送兩電兩差, 機套, +$99可轉1GB卡. 比較下我地當然選擇佐係衛訊買啦~ 而且鐳射既sales好唔pro, 問加幾錢可轉1GB卡都要走去check, 呢D答案唔係應該記晒入腦既哩咩?

我終於都有新電話用啦, yeah!!!


圖片來源: http://hk.phonedaily.com/mobile/photo/?prod_id=2589

1 則留言:

墨魚燒賣 說...

gg俠: 我都覺呀, 本來之前想買w880i的, 不過我覺得好似太貴唔值.