2007年6月12日星期二

我要換新電話!! Sony Ericsson既w610i好唔好??

話說我而家用緊既電話係已經用佐三四年既Sony Ericsson T630, 近排部電話似乎開始壞, 我明明係屋企鬼咁寧靜又收到「爆晒格」, 但D friends打黎都話我附近好嘈同收得唔清, 搞到我講電話講到潑婦罵街咁同埋好似神經病人咁一句說話要重覆講幾廿次.

 

其實早前w880i剛剛出果陣我有考慮過換呢部電話, 不過大拿拿成四千蚊又好似唔多值, 我又唔會用得著3G既. 其實我都唔多熟而家電話D功能, 近排係咁依search過下, 諗緊好無換w610i好, 價錢無咁貴, function好似又OK咁. 求其部電話可以聽下歌, 影下相, 唔好太重太大部, 咁就OK架啦~ 定抑或換w660i好??

 

各位有無咩其他好建議?? (我用開Sony Ericsson既機, 我諗我唔會轉用Nokia, LG果D牌子架啦~)

4 則留言:

¤p¢Ø 說...

我都只係用sony ericsson的, 現在用緊k800i, 可以拍照同聽歌, 都可以接受啦, 拍照出來的效果都不錯....而且佢有3G, 目的當然只係為了去日本旅行可以用啦

threekoo 說...

咁佢d機都好耐用既

志傑 說...

se? 買薄薄地果部啦

墨魚燒賣 說...

小J: 我可能呢個禮拜去買新電話啦~ 三姑: 我諗都算耐用掛, 我每部SE機用佐3年都未壞... GG俠: 你指w880i? 好貴耶... 又唔值...