2007年5月31日星期四

又講下溏心風暴... 常在心果part

呢排好興溏心風暴, 但我對佢地爭產方面無咩興趣, 我有興趣既係常在心同Alfred果part, 初初睇覺得佢地幾浪漫, 同埋睇番自己又幾唏噓. 睇見常在心剛入律師樓暗戀住Alfred, 然後又唔知對方對自己有無意思, 到後尾Alfred表白, 佢地兩個係埋一齊, 我好似好嚮往佢地呢個過程咁... 我先發覺, 原來我從來都未試過呢種似是疑非, 曖曖昧昧既心情同經歷. 回想番以前, 頭兩個ex都係好普通就一齊佐勒, 無咩追求無咩估估下既情況, 其實果陣根本就唔應該係埋一齊, 所以值得回憶既片段係一D都無, 所有既相呀, 信呀, 卡呀我亦都已經掉晒. 到佐流沙包, 識佢無耐就單刀直入勒, 無咩蘊釀無咩浪漫既經歷. 所謂追過我但我無接受既果D就更不值一提, 一D誠意都無, 條件又唔係好...

 

所以睇住常在心佢地, 我就好似去填補番一D我從來無經歷過既片段, 其實好似有少少遺憾, 因為我已經結佐婚, 唔可以再經歷D咩lu, 嗚嗚... 聽講我好似連一紮似樣D既花都未收過(一枝果D唔算呀!!)...

 

(算啦, 結佐婚你已經係師奶啦, 實際D啦, 講咩鬼野浪漫呀, 你估你仲係十八廿二咩... 更何況你識親果D根本都唔識得浪漫...)

5 則留言:

WENDY 說...

喂喂 KEROPPI有迷你扭蛋機,快D去7/11抽呀!!!!!! 好靚呀

threekoo 說...

咁你地而家二人世界都可以浪漫ga ma!

BB Yee 說...

我老東一年會送一次花(情人節) 我覺得結咗婚仲要浪漫D 唔係嫁來做咩呀!

墨魚燒賣 說...

苦命人: 多謝你既消息呀, 但我已經見唔到7-11有得抽既?? 三姑: 浪漫...? 無喎... BB Yee: 我識親既都話送花唔實際, 所以我從來無收過花...

志傑 說...

沉晚個結果有d奇怪. 得得地同常在心無經過拍拖果part就結婚....