2007年5月4日星期五

寶湖海鮮酒家 -- 公司食飯~~

地址: 上環文咸東街35號文華大廈1-3樓
電話: 2854-9388

好耐無寫過食評了, 因為之前實在好忙, 忙到都無時間+心情去寫.

 

星期一lunch公司請食飯, 因為有新同事黎佐(我係其中一個), 全部同事+老細去佐飲茶, 坐兩圍(audit果邊唔計同一間公司), 呢度既點心都算唔錯, 上得快唔駛點等, 同埋款式都算多同特別. 最想講既係個甜品, 我地叫佐個咩野椰王燉奶, 好好食呀~~~ 好香好滑, 好令人懷念耶~~~~ 好想再去食~

 

 

4 則留言:

threekoo 說...

以前我係上環多數都係食金聚德

sin yi irene 說...

你推介得無錯...果個燉奶真係好好味..我以前老闆日日都去呢間寶湖食飯架..HEHE~~

墨魚燒賣 說...

三姑: 金聚德, 等我search下係邊先. 肥冰冰: 係呀, 個甜品真係好好食架~~ 唔知公司幾時會再去食飯, 哈哈~~

wtm246 說...

Thanks for sharing!