2007年5月3日星期四

新工逸事

1. 呢間公司有5個日本人, 其中3個(包括我之前提過mix果個老細)都識講廣東話, 仲要係異常流利果隻, 因為香港同事同佢地係用廣東話溝通. (我為佐要練好日文, 當然係用日文溝通啦~) 除佐廣東話之外, 佢地有D仲識講普通話, 法文, Spanish, 泰文等等... 好勁呀~~~

 

2. 我呢個低能婆第一次用打字機, 亦好坦白咁同老細講我唔識用打字機(咁我之前真係唔需要用到打字機麻...). 我主要係用打字機打報稅表.

 

3. 同事好好人, 返工第三日, lunchtime我仲坐係個位度(其實我有帶波仔飯, 但因為見好多人等緊叮飯, 所以咪諗住遲D先入去叮), 於是同事就走埋黎問我有無帶飯, 咁我就同佐3個男同事一齊落去食飯勒. 食完飯問番佢地幾多錢(因為其中一位同事負責埋佐單先), 佢地竟然話唔駛啦, 因為我係新同事, 好感動呀~~~ 相比起TDK, 我地個部門係無人會理新同事架囉, 上次個新同事第一日返工, 死肥豬腦細完全一D表示都無, 另一個教新同事野既同事就係lunchtime同佢講:「你可以自己落去食飯架」, 人情冷暖啦... 相比起之下, 呢度真係warm好多啦, 第一日老細請我食飯, 跟住同事又請我食飯.

 

4. 由於呢度係細公司, 唔同以前係TDK有admin dept專人負責聽電話, 坐reception, 分信等等. 呢度係實行新黎新豬肉,  新人有「更表」, 要輪流負責庶務工作, 所以我而家係新公司要聽電話, 分信, 寫courier地址, 去bank去郵局, 貼郵票等等既工作, 哈哈, 呢D野我真係出黎做野咁耐都從來未做過耶...

1 則留言:

墨魚燒賣 說...

維珍娜: 係呀, 而家返工開心過以前好多~~