2007年5月10日星期四

梨花園韓國餐廳 -- 好貴耶~~

地址: 上環干諾道中119至121號韓國貿易中心地下
電話: 2544-0007



上星期五有個同事last day, 成班同事lunch去佐梨花園同佢farewell. 果度既set lunch都幾多款, 有成廿幾款, 我叫佐個泡菜豬柳飯, 有前菜, 湯同生果. 前菜都OK好食既, 有好多款式, 如豆腐, 泡菜, 苦瓜炒豬肉等等. 個泡菜豬柳飯都OK好食, 不過估唔到佢咁辣, 佢落佐好多泡菜, 好埋好多橙紅色既泡菜汁呀~~ 個湯就麻麻啦, 蘿蔔湯咁. 生果就係橙.

 

不過我覺得好貴囉, $60一個set lunch, 以前係尖沙咀食四, 五十蚊一個set lunch我都覺得貴, 呢餐食成$70, 好貴呀好貴呀~~~

 

是次每人消費約$70


5 則留言:

志傑 說...

係咁二食少少野都要$70,唔平喎!

Anonymous 說...

妳好呀,我都係Book了GW去Guam行禮. 我覺得GW有d亂,所以好擔心。 見妳有寫到要confirm機票、酒店,咩唔係GW confirm 架? GW只係呀我出發前三日去攞機票同禮服。 不過我就只有我和未婚未去,無家人參與。 唔知係咪因為咁呢而唔洗自己comfirm?

Anonymous 說...

不明白為什麼在香港的韓國餐廳, 價錢總是兩極化: 很cheap和很貴, 找不到中間.

墨魚燒賣 說...

gg俠: 係啊, 呢頭食飯好貴呀~ Mr "LUCY" Wong: 好在我平時都少食韓國菜, 一次半次無咩所謂啫.

墨魚燒賣 說...

olivy: 恭喜你呀~ GW其實係好亂, 因為佢地都唔夠人手做野, 唔好咩都旨意佢地提點同CONFIRM, 自己都要上心D. 同埋我係另外自己搵AGENT BOOK機票酒店架, 因為我屋企人一齊過去, 所以機票酒店方面咪自己BOOK囉, 搵GW幫手BOOK埋的話佢地食水好深架~~