2006年5月3日星期三

2006年4月28日(五) 啤.....................

今日發生佐好多事令我好谷氣! 話說之前結婚個同事(代號K小姐啦)下星期就放假去蜜月, 一早同老細請佐假, 但係老細就遲遲未安排D野邊個跟. 前幾日K小姐同我呻, 話老細竟然仲問佢幾時放假, 話自己唔記得佐. 跟住問K小姐你安排佐咩人跟你D野未, K小姐同我講話佢都SHORT上腦架, 呢D野你做老細梗係你安排啦, 我點敢叫其他同事幫我做野呀!!

到佐今日星期五, 仍然係未安排邊個跟K小姐放假D野. 老細一早又叫佐我去傾計, 佢竟然又問我幾時LAST DAY, 話自己唔記得佐, 我真係唔知佢個腦裝咩架~ 跟住佢仲問我係咪confirm要走, 痴痴地架, 而家仲問我呢樣野? 我都無氣同佢講, 我話係. 佢就話下星期會有人上黎interview, 係D TEMP黎. 因為某某同事(C小姐)佢做開既野會transfer番比IS做, 所以安排佐C小姐遲D會接手我個位, 但因為C小姐果part要六月先正式交接, 所以呢幾個月會請個temp番黎幫手喎. (你都安排好晒啦, 仲問我係咪confirm要走, short short地)

好啦到差唔多放工, 都未交待K小姐D野點, K小姐忍唔住走去搵老細傾, 後尾傾完K小姐同我講「老細話係你喎~」, 痴線架? 聽講我走啦喎, 仲要我跟? 即使真係要我跟, 你都早D安排同我講呀, 我點記得K小姐D野點做呀?? 仲要借K小姐把口同我講, 自己就一句聲都無同我交待過!! 如果我同K小姐唔係叫做有D交情, 我真係下星期請病假話之你死呀!! 但我知若果我真係咁做, 我會好不負責任, 咁我同賤人老細有咩分別? 同埋如果我真係咩都唔理, K小姐放完假返黎一定會有排善後, 所以我唯有算數囉, 吞佐啖氣佢.

夜晚放佐工無啦啦收到公司司機RICKY電話, 佢話我老細搵過佢問我個手提電話(因為我同RICKY都係元朗出黎, 知道我地熟), 話有D公事上既野想問我. 好彩RICKY都醒目, 無比我電話佢, 打黎問佐我意見先. 我就當然叫RICKY唔好比啦. 而且都話老細個腦唔知裝咩架, 其實我之前明明比過我電話佢, 佢都有打過幾次比我. 好彩佢唔見佐我電話0者, 我都唔想聽佢電話呀~

沒有留言: