2006年5月20日星期六

2006年5月19日(五) 終於考完試啦~~

今日請佐假, 因為今晚要考試. 其實呢科都係D吹水野, 加上OPEN BOOK, 所以我都唔多著緊. 但係好鬼討厭呢D吹水科, 有兩條我都唔知佢想問咩, 唔知佢究竟想要咩答案. 我諗我果兩條實死緊, 因為連我自己都唔知答緊咩. 總之求其諗到咩都寫佐落去先.

今晚ANATA又要做球証, 今晚佢係界限街體育館, 於是我考完試落去體育館等佢, 好彩最後果場波打兩局, 我去到一陣ANATA就可以收工勒, 於是我地去佐附近餐廳食飯.

我知ANATA越黎越忙. 學校方面咩狗屎垃圾都要佢做, 唔關佢事既野都要佢做. 其他同事又幫唔到佢手, 一句話唔識就咩都唔駛做咁, 校長又當佢萬能, 有咩搞唔掂都搵ANATA執手尾.

ANATA讀書果度又要準備presentation, 我唔明白明明同組既都係教書, 點解佢地無佐ANATA係度就咩都傾唔成? 仲要老公佢做好晒D資料比佢地傾, 我都唔明, 老公都已經做好晒啦, 佢地仲有咩要傾呢? 如果有ideas就一早傾好佐啦, 駛咩我老公咁樣嘔份野出黎. 原來佢地話要傾既係點樣做個POWERPOINT, 唔係化? 呢D野一個人做都得啦? 唔駛成組一齊傾呀?

然後老公教緊個DIPLOMA又要準備黎緊上堂既POWERPOINT同出卷.

仲有就係老公呢兩日都要早出晚歸, 一係去帶隊, 一係去教波, 一係就去做球証. 我真係’鄧’佢好辛苦呀~~

沒有留言: