2006年5月23日星期二

2006年5月22日(一)

今日朝早返黎就無停過手, 當然啦放完假返黎係要付出代價的. 今日JOSEPHINE講佐D野比我聽, 我聽完就無咩激氣唔開心, 不過真係好討厭公司有D咁既賤人係度, 仲要唔係一兩個而已, 係好多個. 話說公司年年都要參加職安健既問答比賽, 今年公司好似派兩隊出賽, 其中一隊要搵四個組員, 於是佢地果日開會就傾搵咩人出賽好. 唔知點解無啦啦有人提議搵我參加, 原因係我係「讀書人」喎, 痴痴地, 你地班人文盲黎架?? 仲要AC部果條賓妹大大聲咁講:「哩, 搵果個參加啦, 話走又唔走果個呀!」之後佢地仲諗住派JOSEPHINE開口叫我參加喎. 好彩JOSEPHINE都有反抗話要叫你地自己叫. 佢地都short short地, 平時我對多佢地一陣都想作嘔, 仲要一齊出去參賽? 神經病!!

佢地班人真係好鬼討厭, 鍾意講是講非, 又成日講埋D白痴野. 係pantry食lunch睇新聞未搞清楚就自己下埋D白痴判斷. 好似有次新聞話有人係住所殺佐男友然後跳樓自殺. AC部小矮人就大大聲話:「唔駛問一定係大陸妹啦.」 隔離果條賓妹仲要即刻附和:「一定係啦」. 我覺得佢地思想真係好有問題, 咁樣就可以斷定人地係大陸妹? 比我感覺是佢地係果D狗眼看人低, 成日歧視人, 以為自己高高在上果隻. 但其實後來報紙話跳樓自殺果個係外國空姐黎, 並唔係佢地斷定既大陸妹.
同埋佢地又鍾意晒命. 有次某人話自己就黎去澳洲旅行, 間屋十幾日都無人係度, 話驚會比人爆格, 話自己間屋好多貴野喎, 又話部PLASMA都幾萬蚊... 真係好心佢啦, 我屋企夠用緊LCD電視啦, 我都唔會咁唔知醜, 咁既幾萬蚊電視都?黎"晒命", short short地.

我真係好想搵一間公司, 老細可以有腦D有料D我可以係佢身上學到野, 同事之間可以好融洽唔會成日係背後/面前講人是非, 鍾意單單打打. 不過當然我知呢個世界上唔會有D咁既公司啦, 所以都只有繼續係度受氣, 得閒係日記發下勞騷咁囉~~

沒有留言: