2006年5月29日星期一

2006年5月28日(日) 全日上網...

ANATA星期六日都要出去做野, 要帶隊, 教波, 做球証... 有無D freelance可以比我係屋企做呢? 咁我可以都搵下外快麻~~

今日全日係屋企上網, 主要係睇下邊度租衫好, 同埋搵D新娘化妝髮型相參考下, 星期六試妝果陣帶埋去.

今日仲無無聊聊係屋企睇下DVD, 睇佐套劉青雲, 劉嘉玲, 應采兒主演既七年很癢, 兩個字評語: 無聊! (但我竟然有時間睇晒成套戲, 似乎更加無聊果個係我!)
尋日無啦啦唔知做咩鬼野, 行行下突然右面盤骨位好鬼痛, 唔係退化得咁快呀? 定係其他原因呢? 唉, 我平時坐係度都已經每一刻都痛緊架啦, 唔係而家連行路都開始痛呀麻? 我死得啦~~ 如果我有D咩野事, 我係唔會結婚架, 費事累人累物啦. (我好認真的!)

沒有留言: