2006年5月18日星期四

2006年5月15日(一)

真係麻鬼煩, 話說K小姐放假期間, 佢間廠既進口有爛貨, 運輸果度寫返個report返黎, 話司機有打過電話比我通知佐我, 於是logistics個經理(代號"大大聲"啦)問我係咪有件咁既事, 我話淨係收過廠send過黎有爛貨相既mail, 但就無收過任何電話. 大大聲就話:「死啦, 咪即係佢地講大話, 死梗啦佢地!」. 轉過頭又走黎再問:「真係無收過電話? 你有無記錯呀? 諗真D? 個report上面有你個名, 話通知佐你喎」; 去toilet撞見佢又再問:「真係無人通知你? 真係無收過電話?」, 唉呀, 我而家柏金遜咩, 收到電話我實記得啦, 唔通我講大話呃你咩? 你係咁質疑我, 點解唔去同運輸班友仔對質問清楚佢地有無講大話呀?!!! 我無收過任何電話呀, 真係撞鬼!!

近排大陸D IS大執位咁, 好多IS轉佐(升佐?)去做OS. 但我發覺大陸D IS同OS既英文名真係古古怪怪, 有人叫KEIKO, NEKO, 又有人叫NATURE, SILENCE, DEAR, DOLPHIN, COOKIE, ECHO, MILK, FOGGY, TITTIE, 小女子孤陋寡聞, 其實呢D名係咪真係可以改做英文名架?? 有無外國人真係用黎改名架??

喂喂, 如果我係貴婦, 我就唔駛做, 得閒去公園放下狗, 下午去置地shopping, 然後去酒店high tea, 得閒去睇下fashion show, 去下ball, 點駛仲要好似而家咁對住個無腦既老細, 又要比人地部門阿頭質問呀~!!!!!!!!!

沒有留言: