2006年5月12日星期五

2006年5月11日(四)

尋日K小姐去完HONEYMOON返黎, 所以我呢兩日都可以五點半即走. 佢買佐D朱古力同榶返黎做手信, 佢送比我盒糖好大盒有好多粒, 味道有D似瑞士糖. 我都好想去歐洲呀~~ 我咁大個人, 去過既地方都只限亞洲區, 淨係去過日本, 台灣, 北京咁. 再遠D都未去過, 唔知幾時可以「衝出亞洲」呢?? 其實我好多地方都想去, 我想去泰國啦, 歐洲啦, 布拉格啦, 杜拜啦... 今年年尾會去關島, 不過關島都好似係亞洲區呀呵~?? 講開旅行, 我覺得而家無線果個向世界出發既節目好好睇喎, 我而家晚晚都追/預錄.

今晚約佐阿媽食飯, 順便送埋份母親節禮物比佢, 因為剛剛lunch買佐, 費事拎黎拎去, 所以預先送佐比佢先.

跟住返到屋企就拎衫落去磅洗, 又去百佳掃佐$160貨, 跟住返上樓睇下電視洗頭沖涼. 呢排ANATA晚晚放佐工都仲要去各區做球証, 好辛苦呀. 雖然佢口講話唔辛苦, 話就黎要考一級球証, 所以呢排會吹多D波當practise, 又可以搵多D錢結婚咁話. 其實有時我會諗, 如果我可以搵多D錢, 咁ANATA咪唔駛咁辛苦日做夜做囉?? 講真我日日坐office又唔駛體力勞動, 但每日放佐工返去都已經累到死. ANATA放佐工仲要去做球証, 一做就幾個鐘, 點會唔辛苦0番. 有時佢係出面做野, 我就係屋企睇電視食雪糕, 真係覺得自己好衰...

1 則留言:

匿名 說...

因為你係貴婦嘛!