2006年5月3日星期三

2006年5月2日(二) 峰迴路轉..

今日一朝早返到去, 我就見到老細個MAIL, 叫我有時間過去佢個位. 講真我真係無時間, K小姐開始放假, 我跟佢D野都未停過手, 之後老細打黎催我幾次, 因為佢話下午要返大陸. 我十一點幾先過去老細位, 老細話人事部經理通知佢, 話10%而家可以confirm, 因為佢話有同D日本人傾過, 話日本人終於肯答應. 佢話我之前要求既20%真係加唔到比我, 因為如果加20%比我的話, 我就會高人工過其他入職比我耐既同部門同事, 所以最後只可以加到10%. 又話如果我留底係度, 佢會再rearrange過我做既野, 佢都知我而家做既野好似好散, 幫下呢個幫下果個咁. 佢講佐好多野, 話公司其實福利幾好, 又乜又物. 但係我都唔理佢, 我都係話要走.

無幾耐人事部經理又打黎叫我入房傾, 佢話一定confirm到可以加10%比我, 又話因為我部門有其中一part會摺, 所以黎緊有好多野會rearrange過, 唔駛好似我而家咁執頭執尾, 又話我一直以黎做野都好好, 日本人又"up"佐頭肯加比我想我留番係度. 我反問佢點解到而家仲同我講呢D野, 我星期四都last day啦. 佢話係日本人遲遲都唔肯理, 話迫過佢地比佐壓力佢地, 佢地都清楚其實呢個post都好重要(係咩...?!). 話日本人好多野遲遲都唔肯下決定, 好似要摺部門咁, 其實話要摺好耐, 拖到而家先confirm會摺, 話我辭職呢單野, 其實都引發到日本人肯正視下D問題(咁我即係比人擺上table 0者). 跟住仲confirm我個title會係overseas sales executive, 以後加薪升職之類會將我列入"executive program"呢個scheme既加幅去考慮喎. 後尾我好衰女咁終於應承佐留底. 佢話10%真係最盡架啦喎, 佢唯有可以係黎緊bonus果度幫我做D野...

下午佢仲即刻比佐封信我, confirm我title係乜, 新既salary係幾多. 仲計比我睇如果我繼續係公司, 我既加薪幅度會有幾多. 其實我當然知道佢講既野唔係100%可信, 什麼日本人肯正視問題, 什麼我做得好好, 呢點我就真係唔信. 但係我知道當中一定有D野發生佐, 否則無理由上星期仲confirm我會走, 今日轉過頭同我講想我留番底, 我感覺到佢地好似受到壓力, 接到order要講服我一定要我留番底咁, 因為我見我老細同我講果陣, 佢自己都講到有D激動. 我感覺到有D事應該醞釀緊會發生, 而我就係成件事上面既其中一隻棋子.

不過我唔想知咁多, 知得多是非又多. 公司無秘密, 我諗唔少人都應該知道我會走呢件事, 同埋因為上星期公司都confirm我走, 所以我私底下已經同熟既同事講佐我會走; 而家我又話唔走, 都唔知點交待. 我預佐比人唱同比人閒言閒語架啦. 不過我自己都衡量過得失既, 如果我轉新工, 我就請唔到假結婚, 係我最需要錢既時候就分唔到全份bonus. 我都知道我決定留底係好樣衰好衰女好"火羅"好無面, 不過既然已經決定佐, 就唔想再講咁多啦. 我就即管睇下公司會有咩變化, 如果都仲係得個講字, 我就再考慮搵到工先再辭職啦~ 成件事就係咁, 報告完畢.

1 則留言:

匿名 說...

既然決定好,就無話?定唔?;不過妳真係要好好操好普通話(至少大陸人聽得明)同日文啦!唔好等到第時要轉先開始啦~

普通話妳就有計劃啦;咁日文就等妳今個sem完埋,等我(地)同妳慢慢操練返啦~好無?