2006年5月20日星期六

2006年5月18日(四) 許留山龜苓爽, 掂呀!!

之前牙肉痛痛佐成個幾禮拜, 飲過許留山既五花茶, 又買過鴻福堂既支裝雞骨草, 但依然無好轉仲係好痛, 我開始驚自己係咪唔係熱氣咁簡單呢? 會唔會係口腔出現問題呢? 正諗緊考完試好無去睇次牙醫. 但今日lunch都落許留山諗住再買涼茶(我公司附近淨係識許留山, 唔知仲有咩涼茶舖), 雖然怕會苦, 但都「把心一橫」地買佐龜苓爽黎試下. 個阿姐係雪櫃度拎佐杯出黎比我, 我一路行一路飲, 點解個味道咁似五花茶既? 於是返番舖頭問, 個阿姐初初話兩個味會有D似喎, 仲分別斟佐少少五花茶同龜苓爽比我試味, 試完後我更加肯定我頭先買果杯唔係龜苓爽, 後尾confirm佢地搞錯佐, 換過杯比我. 原來杯龜苓爽係會倒小小龜苓膏落去, 我頭先果杯都無野既, 果杯我絕對肯定係五花茶啦~

我lunch飲完杯龜苓爽, 到夜晚食飯發覺牙肉已經無乜痛, 掂呀!

由於我聽日請佐假考試, 所以今日要做埋聽日既野, 仲要做埋個report交比大大聲果邊, 搞到十二點幾先離開公司. 今晚我話之佢試下搭的士返屋企, 星期一返到去睇下個白痴老細肯唔肯approve; 如果佢唔肯幫我簽, 睇下我發唔發難呀0拿!!! 同事介紹佐六折的士比我, 好鬼抵! 如果計埋隧道費, 跳錶要二百三十幾蚊, 但最後佢收我$135, 超抵呀!!

沒有留言: