2006年5月29日星期一

2006年5月29日(一)

某日睇報紙見到個好搞笑既IQ題:

某天, 三成熟牛扒係街上撞見五成熟牛扒, 點解佢地見到面都唔打招呼呢?

答案下次揭曉.


公司D人好搞笑, 仍然有好多人將NAME讀成LAMB. 雖然我自己D英文發音都唔準, 但係無理由連NAME, CHILDREN都讀成LAMB, "超鈍"麻?

今日比較得閒, 加上今晚開始要返學, 所以開佐好多IE出黎check mail, print notes等等. 無啦啦EDP走埋黎問我部電腦係咪上到IE(你check到架啦, 明知故問), 佢話我個IP扯得好勁喎, 係咁2搞過我部機check下個IP係咪真係我既, 然後叫我關梗D IE唔好開咁多. 我開佐六個IE出黎咋喎, 原來已經會「扯得好勁」架啦? 唔係化? 餐餐我上網上得勁, 班友仔就走埋黎check呢樣check果樣, 今次就話我IP扯得勁, 都唔知係咪既. 通常佢地搞完我部機之後, 我都係照上網, 我完全就係搏炒啦~~

另外我終於遇到一個同我同年同月同日生既人啦, 佢係新黎既會計部同事(巴閉部門成十幾人都仲要請人, 我地部門做到隻狗咁就一個人都唔肯請, 我仲聽聞大緊肚個同事遲D產假都唔會請TEMP, D野要分比我地幾個做, 咁到時死得啦!). 我同呢個新同事除佐同一日生日之外, 仲要大家都係住係天水圍, 真係好"橋"~~

1 則留言:

匿名 說...

晶~~~
我知答案:因為佢地唔熟呀嘛~~right?