2006年5月12日星期五

2006年5月9日(二) 考試

今日考試, 朝早起身最後衝刺溫書, 下午搭車返學, 發覺大部份D學生都顛架, 三十幾度仲要個個著住件冷背心, 有D仲顛到著住長袖冷衫, 發神經!! 就算你唔著背心, 都知道你係無身材架啦, 遮咩呀~ 如果你話怕走光, 我夠做過學生啦, 係?面打底咪得囉, 根本成班學生都痴線架, 天氣已經熱架啦, 我睇見佢地就仲熱, 頂佢地唔順呀~!!!

今日果科CORPORATE ACCOUNTING考三個鐘, 但係我兩個鐘頭就做完, 可以由頭對一次.

返到屋企淨係食個叮叮飯團就當夜晚果餐. 部死人錄影機, 都唔知搞咩, 無啦啦錄唔到野不特止, 仲要無啦啦死機, 激死我啦!! 還番集RROJECT RUNWAY比我呀~!!! 份保養書又搵均成屋都搵唔到. 火到黎呀~!!

沒有留言: