2006年4月26日星期三

2006年4月25日(二) 老細正PK~!!

今日難得我個廢柴老細唔係度, 所以我即刻send佐個mail比人事部經理, 佢係真正話得事既人. 我地入佐房傾, 佢話我老細同佢講話我已經confirmed佐要走, 我話我從來無表示過我堅決要走, 我一直係度等緊公司答覆我有無得額外加薪(你話我個老細幾仆街!! 佢問我min既底線係幾多, 但原來佢根本無再同人事部反映過!! 淨係話我confirm會走, 痴x線!!). 人事部經理話我部門班老細唔接納我既加薪要求, 但佢自己個人就可以加到10%比我. 不過人事部經理都同我傾過我部門既問題, 佢都話我部門死氣沉沉, 話D日本人老細咩都唔做咩都唔理, 淨係識係度鬥. 佢話佢睇過我既學歷資格條件等等, 話我出到去都應該唔只而家佢比我既加幅. 人事部經理問我打算點, 佢個人黎講可以自己加薪比我, 但我覺得事情已經搞到今時今日咁既田地, 而且我部門真係太廢啦, D老細又仆街, 再留落去都學唔到野又無前途, 所以我決定離開. 我覺得即使我出到去未必搵到我而家呢個人工, 但如果可以學到野見識多D我又覺得無問題掛? 總之就好過繼續留係度等發霉了吧??

報告完畢, 我LAST DAY是五月四日.

沒有留言: