2006年4月26日星期三

2006年4月19日(三) 老細正粉腸!!

今日我老細結婚, 夜晚部門班同事一齊OT到八點幾先離開, 因為老細係隔離中港城桃園擺, 費事咁早去到呆坐. 平日去飲真係好鬼累, 放佐工已經倦架啦, 桃園D野又唔好食, 我地食完道雞就同幾個同事一齊走, 夾份搭的士返屋企.

今日去飲同之前結婚果個同事一齊坐, 佢五月頭要請假去honeymoon, 所以同老細請假, 同埋傾下佢放假時D野邊個幫佢跟, 我老細就同我同事講話我遞佐辭職信啦, 因為我之前已經講佐比呢個同事知我唔滿意人工遞佐信, 等公司答覆有無人工加, 所以我同事都試探地問下bargain既事, 我老細同我同事講話D日本人唔聽佢講喎. 於是我同事就同我講, 話覺得係老細唔肯同我fight囉, 講真日本人咩都唔知咩都唔理, 你唔講清楚個情況比佢地知佢地點會明, 但老細唔會wear爛塊面同你bargain囉. 老細仲同我同事講, 覺得我走應該會confirm啦喎, 佢話我即使留番係度, 個心都會有條刺. 頂你呀, 你咪小人之心度君子之腹喎!! 呢個老細係咪黐Q線架? 我遞佐信之後未同我傾未問我原因即日就已經周圍同人講我辭佐職, 咁都算啦! 我要求加薪佢都唔知有無真係同D大粒佬反映過, 咁都算勒! 佢口中話有同日本人講, 但唔同我fight, 咁都算勒! 而家仲要周圍同人係背後講我, 又話我應該走硬, 又話我會有條刺?! 你有無搞錯呀? 呢D人都唔知點做人老細, 有病架!!??

1 則留言:

匿名 說...

算吧!!老細就係咁架啦,佢又忙自己婚禮, 邊得閒同你fight人工呀!!!
但如果我係你,我唔會去飲佢個餐啦!!
我都走啦,可以扮有事~不過算啦,都去左啦~~
佢都做得好cheap囉,周圍同人講,好冇品呀!!不過記住好老細難求!