2006年4月7日星期五

2006年4月6日(四) 唔好同我講廢話!!

老細下午返佐黎, 叫我過去傾下, 佢問我為咩原因走, 我就話無啦啦轉SYSTEM, D野搞到七國咁亂, D日本人自己又唔知點溝通, 上面大陸做野又求鬼其, 搞到而家一鑊泡咁. 我老細就話咁過渡時期係混亂D架啦, 同埋你都未同上面班人再坐低傾下就決定辭職, 或者睇下比多次機會大家, 你再考慮下添啦. 佢講佐一埋廢話之後, 我就再提出話我而家人工好低, 根本儲唔到錢, 連交學費都好困難, 佢問我心目中係幾多, 我就話如果我出去搵, 至少會搵1XK呢個價(比我而家既人工多2K), 佢就話如果工作性質方面既野都可以幫到我, 呢樣野佢就無辦法啦~(我知呀, 你都係一個普通經理, 其實我知你根本話唔到事), 佢話公司唔可能為佐一個人改變本身既制度喎~(我知呀, 所謂既大公司咪就係咩都有規有矩, 其實就係死板唔會變通). 跟住佢話如果你真係咁決定既, 咁或者你睇下比番D時間我地請人啦, 你知阿某某同事遲D會放產假, 乜乜物物咁... 講真我其實都知唔慌會有得加架啦, 就算傾我都係諗住睇下同人事部經理有無計傾. 如果真係一亳子都唔肯加比我既, 我一定要五月四日last day架, 我係元朗公司出黎既, 本身人工已經偏低, 我都係想拎番我應該得到既合理水平0者, 如果咁都無商量, 咁算囉, 我唔會留係度等你搵到人為止架, 我一定會走! 如果你咁絕一亳子都唔肯加比我, 到時唔好怪我咁決絕話走就走. 講真而家上面大陸D人全部都係我舊元朗D同事, 做緊既貨, 對緊既客, 所有既單得我知道, 而家仲剛剛轉埋SYSTEM添, 我睇如果我走佐之後公司搵咩人去跟呢PAT咁既蘇州C!!! 越講越慶添, 但我真係做到好抆憎好谷氣!! 雖然我知道自己個POST根本唔係咁重要, 但我知如果唔趁而家走, 我諗多兩諗又係原地踏步走唔出去架啦~

其實我都唔知出到去搵咩工好, 我唔想再做番而家做緊既野, 好悶好刻板又無野學. 我想去試下D完全唔同既job, 甚至唔一定要搵日本公司(因為我知而家自己D日文真係差到唔見得人), 我甚至諗過想試下D唔係返office既工作, 但如果你問我即係咩野工, 我又真係未諗到答唔出, 而家仲係迷惘中...

沒有留言: