2006年4月6日星期四

2006年4月2日(日) 見家長日~

今日要出去拜山, 好耐未試過咁齊人, 一次過見番咁多親戚, 因為平時拜山都係得姑媽, 大伯娘, 三伯同幾個表姐. 估唔到今日會咁齊人, 除佐有大伯娘, 姑媽, 兩個表姐之外, 仲有表弟, 好耐無見既明哥哥同良哥哥, 明哥哥既老婆HELEN(堂嫂?), 大家姐同二家姐, 同埋大家姐個鬼佬老公STEVEN(我都係第一次見佢, 佢地結佐婚都唔係香港住), 好多親戚真係好耐無見.

拜完山我地過灣仔探阿?, 一行十五人去飲茶, 三家姐都黎佐, 良哥哥仲帶埋佢女朋友黎, 因為想人齊 一齊比阿?見下. D親戚都知道我結婚, 佢地個個都好愕然, 話我咁細個就結婚, 佢地睇我個樣, 個個都話我得廿一, 二?, 仲咩咁快結婚. 然後我話我已經廿七?啦, 佢地都話唔信, 睇我個樣咁細個. 其實我覺得係大家太耐無見啦, 對我既記憶仲維持係細細個學生妹果個IMAGE, 明哥哥竟然第一句見到我就問我畢業未, 我話我都出佐黎做佐三, 四年野囉~~

同埋明哥哥知道我結婚, 即場同我傾生意, 因為原來佢地兩公婆同人夾份開佐間digital media既公司, 做graphic design, video production, advertising. 佢話計番親戚價比我. 佢仲話可以介紹D相熟既化?比我添喎~

飲完茶送佐阿?返老人院, 我地就搭車返天水圍. 我地今晚約佐ANATA屋企人雙方家長見面, 我真係擔心到時傾唔掂數大家會面阻阻. 最慘係臨出門口出發去食飯之前, 阿媽又發晒脾氣, 老豆就例牌唔出聲, 真係搵著我黎搞, 好煩呀~ 我覺得自己成日係屋企都係見人講人話, 見鬼講鬼話, 佢地兩個搭車果陣分開企, 我就一時走埋阿爸度話阿媽又真係惡佐D既, 成日動不動就發脾氣, 一句說話唔0岩聽就黑晒口面, 我都知你捱佐幾十年架啦; 跟住我又走埋阿媽度話老豆一向性格都係咁架啦, 你都知佢份人一舊木又唔識溫柔唔識甜言密語, 我仲話口花花D男人先信唔過, 老豆把口唔識講野都係好事黎架~ 唉, 其實我做佐佢地個女廿幾年, 點會唔知佢地兩個D性格呀, 其實無話邊個0岩邊個錯, 係大家成日口硬又唔肯妥協, 包拗頸咁, 餐餐都要冷戰下先安樂咁. 老豆仲語重心長咁同我講, 叫我第時結佐婚記住要對個老公溫柔D...

好辛苦咁勸老豆?番阿媽, 我再加多兩錢肉緊, 終於係踏入酒樓前勉強和好如初, 一路食飯我仲要一路提醒老豆夾菜比阿媽, 真係... 除此之外我就低頭掛住食, 因為呢D場合我覺得有D唔自然, 話晒係雙方家長出黎講數, 好彩佢地都算傾得談笑風生, 不過我地要去到食晒飯上糖水果陣先正式入正題, 好彩氣氛都OK, 終於又過佐一關啦~~

沒有留言: