2009年12月18日星期五

今日有D開心事~

今日有D令人"振奮"既事, 所以心情好番少少~

話說今日係我日本公司出bonus既日子, 因為我唔係日本office既正式員工, 所以都無諗住呢度出bonus會關我事.

但係頭先出完job返到公司, 無啦啦被召入meeting room, 無啦啦收到個大信封(!?)...



原來日本office話見我工作表現都幾好, 所以special咁出佐個bonus比我呢個非正式員工.

嘻嘻, 雖然數目唔係太大, 但已經比我想像中多啊~~

真係好感動啊~~ 黎緊香港office又會出double pay, 呢D係咪叫"食兩家茶禮"呢...?

雖然而家日本經濟不景, 但託賴我地公司既業績都唔錯, 呢排都請佐唔少新同事, 淨係今個月都黎佐兩個新人, 社長仲話而家經濟不景, 請人易佐, D人既expected salary亦無之前咁高. 而香港方面亦差唔多, 之前請極都請唔到D識日文又肯做會計既人, 自從我黎佐日本之後, 一下子請到三個識日文既人, 我阿頭話, 經濟不景, 就係我地公司擴展既好機會, 果然係有危先有機...

沒有留言: