2009年12月16日星期三

黎佐日本咁耐, 第一次哭... (有少少補充)

好, 開估, 答案係B.

我每逢唔開心就會去訓覺, 因為訓著佐就可以咩都唔駛諗, 唔駛煩.

呢排真係好唔開心, 原因只得一個, 就係嬲自己太蠢太無用.

未黎日本之前, 我以為黎到日本生活, D日文一定突飛猛進啦; 但係, 我黎佐日本就快四個月啦, 都莫講對話方面變得流利, 我淨係連聽都未可以聽得明. (補充: 其實黎日本之前, 我喺香港已經學佐好多年日文架啦, 並唔係黎到日本先學果隻...)

我真係覺得自己好廢好無用呀!! 我知道語言係要時間浸淫出黎, 但係浸佐四個月啦, 我完全唔覺得自己有任何進步. 公司只係比我黎研修半年, 而家已經過佐一半啦, 公司唔會比時間我慢慢浸淫架!! 我要盡快進步呀!!

於是尋晚越諗越唔開心, 忍唔住喊佐一場. 我好忟自己咁廢, 學極都學唔好.

寫呢篇BLOG既時候其實都好想喊, 話說頭先喺公司, 社長打內線比我, 嘰哩咕嚕講佐少少野, 社長用既字唔深, 講既野亦唔複雜, 可惜我就係無辦法get到佢講乜野. 於是我唯有親身走入社長室再問一次, 社長都面露不悅(梗係啦我咁少野都聽唔到, 我都想即刻搵窿捐呀!!).

原來社長係想我將客人send黎既英文文件同個新同事解釋一下, 好啦, 同新同事解釋果陣又係講到一pat屎咁, 包括grammar錯, 用字唔啱, 唔識點表達, 講到甩甩咳咳... 總之就係超不知所謂啦!!

我真係好down呀, 我真係唔知點樣做先好, 我而家已經晚晚睇電視; 睇有日文字幕既DVD; 聽D日本語會話既CD; 溫番已經唔記得大部份既二級文法; 上網站睇吓日本新聞; 有字唔識就即刻查字典... 但係, 我既日文仍然係原地踏步... 我真係好忟, 好嬲自己呀!!! 點解我唔可以聰明少少呀! 拜託!!

我真係決定, 到佐出年4月返香港時, D日文都唔能夠講得流利少少的話, 我就引咎辭職(去完日本都講唔好日文, 我都無面目對我阿頭and對其他同事啦), 同埋放棄日文!   

沒有留言: