2009年12月17日星期四

多謝大家既鼓勵呀~ (同場加映: 比流沙包激屎)

好多謝大家既鼓勵呀~

其實我黎日本之前, 係香港已經學佐N年日文架啦, 並唔係黎到日本先開始學.

我以為自己已經有日文底子, 黎到日本應該會進步神速啦, 但原來都唔係既.

有時仲要係一D已經學佐好耐既簡單生字, 我都可以一時之間記唔起...

然後又成日搞錯D字, 我到而家仲未可以即時分清楚にく、くに;まち、みち;成日要諗一陣先分得到...

希望呢個星期情緒咁唔穩定既原因 係因為M到既關係啦(賴得就賴...).

但唔知係咪"喊開有條路", 我頭先又喊佐一場... (無鬼用)

話說我兩星期前吩咐流沙包係香港寄幾張証件相比我, 佢上星期寄出後, 我問佢有無寫幾隻字比我架, 佢話今次有. (因為我上幾個月叫佢寄D野比我, 佢真係ONLY將物品寄出, 連幾隻字都無寫比我, 所以我上次話佢無心肝, 寄野過黎都唔寫封信比我)

所以我今次好期待佢寄黎既信啦, 等佐個幾星期, 頭先剛剛收到, 但我拆開果陣, 淨係見到張印佐野既"環保紙", 我仲奇怪點解無流沙包寫既信既...??


 




點知原來將張環保紙反轉, 就見到流沙包所寫既"家書", 原來佢係用張背面印佐野既環保紙寫信比我...

我唔知係咪我要求高, 定係期望太大, 對住呢封"家書", 我真係有D唔開心囉... 再加上我叫流沙包寄黎既証件相又唔係我要求既size, 於是頭先打電話比流沙包"教訓"佐佢兩句, 點知自己講講吓就喊佐出黎... 唉...

對唔住, 又悶親大家. 黎緊我會寫番D正常既在日生活架啦, 唔想寫咁多唔開心既野"趕客"...

沒有留言: