2009年12月21日星期一

公司忘年會

星期五係公司忘年會, 之前有位高層同我講, 忘年會我要做司會, 一個人做, 唔會好似上次公司旅行既宴會咁有另一位同事一齊做.

我本來都上網搵佐資料, 寫低晒到時應該講D咩. 點知星期五朝早, 高層話我唔准睇稿, 要就咁講(都係既, 唔係日文點會有進步).

但係我成日都好忙, 到佐五點半放工先開始記稿, 雖然只係短短果十句八句, 但係對我黎講都有D難度...

好彩最後都順利地完成, 雖然係講得慢佐D, 又甩咳佐D... (但D intonation仍然係超核突囉...)

今年忘年會食四川菜, 但係D菜式唔係全部都係四川菜, 我就覺得D野麻麻地好食啦...

四川豆花飯莊:

 
 
 
 


"拉茶"表演我第一次睇, 真係好勁啊~:
 


呢個前菜六小碟, 我覺得幾難食囉, 四個字形容-- 不倫不類:


呢個係魚翅湯:


痴線架, 呢個蝦球超超超辣... 個個食到面口都變埋:


無啦啦有炸銀鱈魚:


酸菜牛肉豆花:


海螺炒菜:


十全燉烏雞, 有同事見到D烏雞, 覺得好恐怖的樣子:


果然係四川菜必有既麻婆豆腐, 麻麻地啦:


甜品, 麻麻地, 左面既豆腐花好淡, 右面既芒果布甸普普通通:


學埋鬼佬唐人街送fortune cookies?:
 


成餐飯最好既, 我覺得係杯八寶茶, 好好飲~:


丸之內ビル:


沒有留言: