2005年10月25日星期二

2005年10月25日(二)

唔知點解星期日既日記會重覆POST佐兩次既? 咁0岩呢兩篇都分別有comment係度, 所以最後決定都係唔delete任何一篇了~

阿Sa, 我連續呢兩個星期六都要返Cityu quiz呀, 嗚嗚, 都無時間玩, 嗚嗚~~~ shopping? 我要儲錢出年農曆年去北海道呀~ 嘻嘻~~~

KAKA, 係啦, 你男友都成日返大陸, 你睇實D佢添呀~~

今個星期六要返去quiz management science, topic係linear programming同埋project management, 我尋日先開始溫書, 好驚呢科會死呀! 睇黎我今年既schlorship都係無望了... 因為果科consumer behavior一定累事!!

1 則留言:

匿名 說...

晶,我都係?句啦,佢要扼我我都唔知啦,亦無辦法,所以只好相信佢,咁樣起碼自己唔會成日疑神疑鬼,攪到自己唔開心丫....