2005年10月24日星期一

2005年10月23日(日)

今日senpai佢要去做球証, 所以我又自己一個人係屋企. 其實我初初識佢果陣已經知道佢係一個好忙既人, 星期六日都無假放既, 一係就去比賽, 一係就去帶隊, 一係去練波, 一係去教波, 一係就做球証, 有時可能係學校既家長日要返學... 其實我明白架, 佢咁忙碌為咩0者, 都係為佐養妻活pi, 令我可以有一個更舒適既生活環境, 令大家有更好既將來. 佢係去做野搵錢唔係去玩, 所以我唔應該成日因為佢要去做野唔陪我而鬧情緒, 即使我因為佢要去做野而唔開心, 我覺得都唔應該抱怨, 因為我覺得自己因為咁而唔開心已經好唔0岩, 佢去辛苦做野果陣, 其實我係舒舒服服係屋企享受假期; 我仲要成日講埋D有骨有隱喻既說話, 真係好對唔住啊~! (雖然其實我只係講笑, 唔係認真). 而且如果我男朋友係D成日唔做正經野掛住玩掛住陪我既話, 我又唔會要D咁既男朋友喎, 因為男人應該以事業為重麻~ 其實我知道佢同我一齊之後, 佢應該都已經推掉佐唔少工作, 盡可能都抽時間去陪我; 或者自己私底下已經盡量將工作時間安排妥當, 安排好之後才輕描淡寫咁話我知結果, 但其實佢背後已經做佐好多野去遷就; 而且即使當佢做緊野果陣, 只要有時間, 佢都會打個電話比我. 不過可能我呢排受親戚影響, 所以心情都唔太好? 而且連續兩個星期六都要返學校quiz, 我每日lunch, 放佐工同星期六日就不斷狂溫書, 個人變得好悶悶不樂... 所以當senpai呢排要去做野果陣, 我會變得好唔開心覺得好寂寞... 希望過埋呢個星期六quiz完我會正常番哩~~

夜晚我地落佐樓下間「日本燒烤」食自助餐, 呢個價錢算係咁哩, 或者下次同阿媽黎食先~~

3 則留言:

匿名 說...

你0既世界唔可以只係圍繞住佢0架,
佢唔係你身邊就唔開心係唔好0架...
你要有自己空間,可以自己尋找快樂0麻!!
又唔約我地出0黎玩/SHOPPING....過份呀>_<

匿名 說...

阿sa講得?,呢個係妳一早應該改到而家都仲未改到?問題......
除左佢之外,除左讀書之外,妳?生命應該仲有好多好多野架!否則第時妳畢左業,甚至結埋婚之後,妳就會再次成日都覺得好悶,無目標......
好心至少都同一班姊妹們多d出下街啦......!!!

匿名 說...

你唔係報左名做義工咩?