2005年10月3日星期一

2005年10月1日(六)



今日senpai一早出佐去滑水, 我懶無跟埋一齊去, 早知senpai佢飲完茶專登早走返黎買野比我食, 我就自己叫外賣哩, sorry啊~

夜晚我地出發去睇煙花, 今年屋苑搞佐個海上煙花團, 有車直接係樓下出發去到觀塘碼頭再上船出海睇煙花, 於是我地加埋senpai同事, 佢細佬+女友, 一行八人一齊去睇煙花. 記得以前細個住灣仔 (果陣灣仔都未有地鐵), 一落樓就可以睇到煙花, 但而家起佐咁多高樓大廈, 係屋企樓下當然已經再睇唔到煙花, 而大個佐之後都無再係香港現場睇過煙花了, 今次第一次同男友係香港睇煙花(之前係澳門睇過), 真係好開心~ 可惜今晚天氣真係好差, 雲厚, 風細, 煙霞多, 好多煙花射到上去根本都睇唔到, 淨係聽到聲睇到煙. 不過唔緊要哩, 我地仲有好多機會睇架麻~

睇完煙花senpai D同事一齊黎「西部大開發」, 上佐黎元朗屋企玩, 如果下次可以開番台麻雀就好勒, 哈哈~~

沒有留言: