2005年10月24日星期一

2005年10月22日(六)

senpai今日一朝早就出佐去帶隊, 下午又要帶學生去參觀科學館. 而我就係屋企溫書, 因為今晚要返學校quiz. 一個鐘頭60條MC, D問題好鬼難, 如果0岩得七成都應該好好了... 都係果句: 我真係好唔鍾意marketing呢科呀~~~ 尤其是果個miss, 不知所謂!

quiz完就落尖沙咀小肥羊同senpai班同事打邊爐, 我地包佐間房, 有最低消費, 每人埋單要成$225, 好貴啊, 我食佐好少野而已, 同埋... 我覺得無咩特別咋喎, 點解成日都咁旺場同咁出名咁既?? 打完邊爐跟住去飲野, 本來去佐諾士弗台間SAVANA, 但我唔明點解D人會鍾意去D咁嘈既地方飲野既? 有隊band係度唱歌, 嘈喧巴閉, 完全傾唔到計, 我真係好憎呢類咁鬼嘈既地方, 究竟呢D地方有咩咁好去呢? 所以我地最後改佐地點去尖東間3X bar, 開佐間房, 飲到十二點幾就走. 不過我想問究竟香港有無D咩地方好似妙手仁心班醫生放佐工去果間bar咁架? 起碼靜D無咁嘈呀~

飲完野佢地有幾個同事又黎西部大開發, 返到元朗我地繼續打機同玩大富翁, 我行最尾所以只係買佐一塊地同一間乜鬼水務局, 最早破產可以早D去訓覺 :P, 佢地好似玩到成凌晨五點先訓覺~ 突然間有D懷念以前玩果隻電腦既大富翁, 即係有阿土仔, 錢夫人等主角果隻game~

沒有留言: