2005年10月6日星期四

2005年10月6月(四)

呢排都唔知做乜, 每日都覺得好倦好倦, 明明每晚都已經好早訓, 十二點就去訓, 都訓到七個鐘頭呀, 但係每日朝早都唔想起身返工, 都仲係覺得好累, 成個人好無精神, 我呢排又無咩體力勞動又無咩壓力, 唔知點解會咁.

尋晚仲要發埋D好累好大壓力既夢, 就係發夢考A-LEVEL既作文, 我仲好記得果幾條題目, 第一題係究竟圖書館應唔應該比人一次過拎幾本書埋位閱讀? 因為D人睇得既都係得一本書, 但係就霸住其他書係身邊, 令其他人失去閱讀既機會. 第二題就係試描述一場足球比賽. 第三題就係試形容及分析Winnie the Pooh及其朋友之性格. 黐線架~ 我成日發D夢都好白痴無聊架, 都唔知點解會夢到呢幾題「考試題目」, 真係好無稽呀~~ 夢裡面我諗極都揀唔到題目, 用佐成個鐘都寫唔到三行字... 訓醒之後個人都仲係好累.

***********************************************************

夜晚睇蘋果日報見到一篇很有意思既文章:

不 知 你 有 沒 有 聽 過 Phil Collins 的 《 Another Day in Paradise 》 , 歌 詞 蠻 有 意 思 的 , 你 聽 後 可 能 會 感 恩 一 點 。 女 朋 友 G 告 訴 我 , 她 原 本 要 到 峇 里 參 加 的 婚 禮 取 消 了 , 因 為 新 郎 新 娘 訂 的 酒 店 被 恐 怖 分 子 炸 了 , 但 基 於 婚 禮 要 延 期 , 所 以 一 對 新 人 很 不 開 心 。 現 代 人 就 是 不 懂 感 恩 , 只 想 自 己 , 這 些 不 開 心 的 人 可 知 自 己 是 炸 彈 襲 擊 的 生 還 者 , 地 點 和 時 間 , 地 點 中 了 , 時 間 只 差 兩 天 , 如 果 他 們 早 兩 天 去 峇 里 的 話 現 在 都 已 被 燒 焦 了 。

為 甚 麼 一 對 死 逃 生 的 情 侶 會 不 開 心 , 可 能 他 們 就 是 想 婚 禮 要 改 期 真 麻 煩 , 酒 店 收 了 我 們 的 訂 金 怎 取 回 ? 會 不 會 是 上 天 不 想 我 們 終 成 眷 屬 ? 他 們 沒 想 過 , 比 起 死 亡 , 以 上 的 麻 煩 都 是 微 不 足 道 。 真 正 不 幸 的 人 都 不 會 為 自 己 的 不 幸 而 傷 心 , 因 為 他 們 若 不 是 正 在 珍 惜 此 刻 生 存 的 寶 貴 時 光 , 他 們 大 概 已 經 死 了 。 我 告 訴 女 朋 友 G , 「 你 的 朋 友 太 不 正 常 了 , 應 該 開 心 的 事 反 而 有 不 開 心 的 反 應 。 」 地 球 上 天 天 都 有 人 死 , 死 亡 是 何 等 普 遍 的 事 , 肯 定 比 中 六 合 彩 普 遍 , 但 這 樣 普 遍 的 不 幸 沒 有 降 臨 在 你 身 上 , 你 今 天 是 走 運 了 , 但 人 就 是 愛 牢 記 不 幸 , 對 幸 運 善 忘 。 比 起 生 活 在 饑 荒 、 戰 亂 和 恐 怖 襲 擊 當 中 的 人 , 我 們 香 港 人 不 是 每 天 都 在 一 個 比 迪 士 尼 樂 園 更 好 的 樂 園 中 嗎 ? 人 們 不 知 樂 園 在 哪 是 因 為 他 們 未 到 過 地 獄 。


by 李敏

2 則留言:

匿名 說...

聖經都有講啦!感恩的人有福了...
就因為香港人冇乜經歷過大災難(最慘烈係
SARS)冇親身感受過係唔會有太深既體會.
而且生活係香港實在太幸福,幸福到所有野都
係理所當然,危機感比較弱....
雖然近幾年天災人禍好多,但可以轉個角度諗係個天比緊暗示我地,要我地好好珍惜,唔好再咁執著,唔好咁多怨氣啦,比起每日生活係惶恐之中既人黎講,我地既問題只係微不足道.
失去生命,其他又有甚麼價值?

匿名 說...

我諗你同我個case係一樣,你講0既?象已經
係我身上出現太好耐啦...
中醫話係唔夠氣,影響個腎再影響條腰骨...
你可以做多d運動或去睇下中醫補下血氣
我而家做緊d補氣鬆筋療程,都冇咁痛啦,
有成?話你知啦...