2005年10月4日星期二

2005年10月3日(一)

senpai佢又靜雞雞放佐錢入我銀包, 今次仲要唔係擺係放錢果格, 而係收埋佐去放卡既格度, 嘩~ 千五蚊咁多? senpai話係家用, 佢知我今個月開支大佐, 會出現赤字, 傻佬黎架~~ 我唔會要架~

我決定以後都唔係日記/同senpai講我今個月既財政狀況哩~

今日返去上堂, 好呃錢, 明明一堂tutorial係四十分鐘, 但今晚果堂, 七點半開始, 八點就落堂哩~
但都唔夠星期四果堂consumer behavior呃錢, 三個鐘既堂, 個Miss淨係講得四十分鐘書, 其他時間就安排黎individual presentation, 雖然我知marketing呢科好著重presentation skill, 但係感覺好呃錢, 同埋學唔到野, 每次返到去淨係聽書聽果四十分鐘, 跟住就聽其他同學係度present, present到落堂, 所以我次次一到presentation就會執野走, 費事係度?時間. 我地問番上其他班既人 (唔同人教), 佢地都唔會堂堂花咁多時間黎present既, 我地個Miss真係教得舒服哩~

尋晚又收到學費單...

沒有留言: