2005年10月6日星期四

2005年10月4日(二)

尋日同senpai返屯門食飯, 食完飯佢去上日文堂, 我就約佐L先生拎番隻碟. 無幾耐收到senpai既電話, 原來今晚無堂上, 因為D堂由二, 四, 六全部轉埋過去一, 三, 五, OH~ 又會咁既... 隔佐陣senpai又再打黎, 我正奇怪剛剛收線點解又再打黎既? 原來佢想話我知佢搭果架輕鐵, 明明係507線, 但係顯示版上卻是615P, 突然覺得senpai會係有咩都會話我知, 會同我分享, 個感覺好開心~

今日無意中見同L先生同佢女友影既卡, 嘩~ 佢女友著到... 果D應該唔算係Lolita衫, 因為佢女友著果套係紅色格仔款, 算是Cosplay吧? (但係扮緊邊個?) 我本來睇到都唔敢比咩評價, 始終係人地女友, 直至L先生都話佢女友著得畸怪, 我才夠膽出聲. T先生你就唔掂哩, 你女友著得咁「行」, 你都仲係普通一件cheap cheap Tee加直腳褲, 點襯得起你女友呀? 起碼都應該王子裝扮哩~~~ 不過我非常佩服你地既勇氣, 佩服你女友廿六?都仲敢著呢D衫出街, 我覺得呢D野應該係十八廿二先會玩既0者~? 亦好佩服你有勇氣同佢一齊出街~ YEAH!

沒有留言: