2005年10月10日星期一

2005年10月8日(六)

星期六我朝早出佐深水po等senpai放學, 因為今日佢學校係新生面試日. 之後我地搭車去西貢滑水, 滑下午一至五點, 好曬啊~!! 之前我都只係坐係艇度得個睇字, 今次唔知點解會夠膽死走去試滑, 落水果下真係好驚呀, 但係玩落真係幾好玩, 不過就撻佐好多次同飲佐好多鹹水...

夜晚我就一個人返入屯門, 因為約佐南官友係小欖BBQ, 傻架, 十六人圍埋燒一個爐? 有無搞錯呀? 比我下次唔會選擇去小欖, 感覺上唔多好.

燒到十點半我就走先, 因為一來食飽佐, 二來滑完水實在太累了. 而senpai佢就滑完水去佐馬鞍山食飯同上佐小強屋企玩, 如果唔係應承佐去BBQ, 我都想跟埋佢地去玩啊~~

沒有留言: