2005年10月20日星期四

2005年10月19日(三)

尋晚陪senpai佢去比賽, 但今次唔係排球, 今次係足球. 我地六點幾就落到葵芳, 食完泡飯就去行佐陣街打佐陣機, 行下行下又唔覺意買佐幾件衫, 明明話等再特價遲D先買(本來已經七折), 但係到最後都忍唔住買開就買... 去佐PETITE同a.s.t買. 我覺得BESS呢個牌子D衫越黎越師奶, 以前D衫都仲好OL下, 以前D sales都後生D, 唔知點解我既感覺係佢越黎越師奶, 好多款都娘到死, 唔知大家有無呢個感覺呢?

到佐九點鐘佢地比賽, 足球真係好悶啊~ 成日都踢出界既... 我都係覺得排球好睇好多, 可能我自己都鍾意排球, 同埋排球佢地打得勁好多; 足球就... 不過尋晚佢地得九個人踢, 又難怪既~
後尾講講下, 發覺senpai佢係足球, 排球, 手球, 籃球同田徑既球証/裁判; 另外係足球, 排球, 籃球, 體操, 健身, 游水同田徑既教練(我有無數錯呢?), 嘩~ 係咪傻架?

呢排有好多戲都想去睇, 我自己想睇高凶三萬尺, Connie話電車男好睇, 阿Sam話童夢奇緣好正, 果套泥膠狗(我唔記得叫咩名)又好似好得意, 再說一次我愛你又好似好感人, 套套都想睇, 但我自己連續兩個星期六都有mid-term test, senpai佢又鬼咁忙, 睇黎最後應該都係會買VCD係屋企睇. (但屋企仲有好多隻VCD買佐返去都仲未睇喎...)

1 則留言:

匿名 說...

晶~~~ 我返而覺得近期bess?衫好?喎......我前排先?佢到揮完金jar.......... petit 反而近期mama地......遲?再去睇過先.....