2005年10月3日星期一

2005年9月30日(五)

今日我地去番柏寧酒店既RIVA食飯, 諗番起我同senpai三個多月前第一次見面就係0係度食飯, 當時我地仲係師兄妹既關係, 而且又唔算好熟, 所以果時都有D拘謹. 今日舊地重遊, 估唔到我地已經變為男女朋友既關係, 真係世事難料啊~~ 其實有時我都幾相信緣份, 因為一件事既發生, 事前係要有好多好多野同時配合先得. 就好似我同senpai咁, 5月之前我地根本就唔認識, 如果肥仔唔係4月尾飛佐我, 我根本就唔會係五月二號無無聊聊係屋企上網; 即使上網, 我平時根本都唔會理睬一D random入黎say hi既人, 但係因為我剛失戀, 匿埋自己係屋企, 所以咩人random入黎say hi我都會回應佢兩句; 至於senpai果邊, 佢話佢平時根本都好少玩ICQ既, 如果唔係因為份project而要上網, 佢都唔會係果日ICQ, 我地亦唔會認識.

到佐我地係ICQ認識佐, 如果佢唔係我中學時代既師兄, 我根本就唔會同佢講咁多野, 更加唔會比我電話號碼佢, 因為我根本從來唔會比電話網上面識既人, 但因為我地係同一間中學, 所以我無當佢係網上面識既net friend, 我係當佢師兄, 所以唔介意比電話佢. 因為我深信自己間中學都叫屯門區出名既band 1學校, 我地學校出黎既人應該唔會係壞人掛~?

到佐後尾我地雖然每日都會講幾個鐘頭電話, 但係都未見過面, 如果我唔係咁0岩呢個時間可以拆除牙箍, 我根本就唔會答應出黎見面, 因為我實在唔想比人見到我箍牙個豬樣. 到佐我地終於都見到面, 咁0岩senpai學校又差唔多考完試放暑假, senpai自己又剛剛讀完master畢到業, 所以佢可以有多DD時間可以花係我身上; 咁0岩我自己又剛剛完佐SEM B考完試比較清閒, 否則的話大家各有各忙, 我諗我地既關係就唔會發展得咁快~ 所以我覺得, 如果唔係以上既事一齊發生, 我諗我同senpai而家都仲係普通朋友既關係, 甚至乎根本無機會認識.

之前任何朋友問我同senpai點識, 幾時開始, 我都唔肯講, 或者講D唔講D, 係因為我自己都好抗拒係ICQ上面識人, 我怕講出黎大家會覺得我失戀受刺激「淪落」到ICQ識人; 而且我果陣口口聲聲話短期內都唔會再拍拖住, 但係好快就自打咀巴; 更何況我覺得同senpai好似發展得太快了, 自己都有點接受不了, 所以根本唔想同其他人講我既事. 不過我而家唔怕講哩, 因為我地感情已經好穩定, 而且senpai佢對我真係好好, 我相信認識我既人都可以感受得到我既快樂, 你知我份人有D咩都呃唔到人, 咩都放晒係塊面度, 同埋身形同幸福成正比... 所以請大家放心哩, 我可以說, 我找到一個真正愛我, 珍惜我, 懂得照顧我既人哩, 而佢既條件, 亦是我一直想要找尋既人, 我再無以前那些感情煩惱哩, 每一天我都無憂無慮 (除了工作/公司的討厭事), 大家不用再替我擔心了~~

講番食飯, 我地頭盤叫佐個鵝肝四式, 超級好味呀, D味道好特別, 真係唔知點形容, 但係食落好感動呀~ 跟住去佐玩具反斗城特賣場行下, 不過無收穫, 本來想行下其他地方打下機影下貼紙相, 不過我話過要慳D, 同埋senpai佢拎住個蛋糕, 費事要佢周圍行, 所以跟住就搭車返屋企lu~

沒有留言: