2005年11月1日星期二

2005年10月30日(日)

終於都quiz晒, 好開心~! 下午senpai又要去牛頭角帶隊, 我跟埋一齊去. 然後我地去佐德福行街, 先去佐冒險樂園玩掟彩虹, 比我掟中佐最細藍色果格大?, 拎佐隻好大既公仔走, 好開心! 然後去佐IKEA買佐D廚房用品.

夜晚我地落尖沙咀東海食大閘蟹, 好開心啊! 成世人第一次食大閘蟹咋~ 初初食小籠包, 佛跳牆果陣都好地地, 一上大閘蟹就出事哩. 熟悉我既人都知我係好怕海鮮類生物架麻, 連未煮熟既蜆都唔敢掂既. 但我一向係怕未煮熟果D, 煮熟佐果D我就唔係好怕架麻~ 但係D大閘蟹一上我就覺得好驚啦, 可能一向食蟹, D蟹都係砍開晒一件件, 無佐個「蟹樣」我就唔怕喎, 但係大閘蟹成隻上, 佢放係檯我就覺得好恐怖啦, 唔敢用手去掂呀, 最後都係senpai佢幫我拆開一件件比我食, 真係好對唔住呀! 又係我自己話要去食大閘蟹既...

沒有留言: