2005年11月9日星期三

2005年11月7日(一)

呢個星期開始更加忙, 因為公司有個同事12月3日結婚, 會放兩個星期假, 呢段期間我就負責佢部份工作, 由於我無呢方面既經驗, 所以今個月要開始學, 一路學一路做, 但係因為我以前未做過, 又驚做錯, 所以做得好慢.

今日一朝早logistics班人就叫佐我老細入pantry傾野, 原來係關於我負責間廠星期五落唔到貨落黎單野, 人地做晒文件約晒forwarder book晒flight, 無貨到既話invoice又要改過, 麻煩到好多人, 所以logistics就星期一返工就向我老細投訴, 於是老細就話星期五要上去大陸同班友仔開會, 了解下發生咩野事, 同埋第時可以點樣安排好D, 所以我今個星期五要一個人返大陸. 我老細話Winnie(logistics department經理)佢話我成日無feedback喎, 呢隻死貓真係食得我背脊骨落, 因為根本大陸有咩事發生, 都唔通知我既, 星期五果晚無貨到, 我根本完全唔知, 唔係我唔想feedback, 而係根本無人通知我... 我諗以後每一次送貨落黎我都要半夜三更打電話去warehouse問下D貨到佐未, 跟進下feedback下先得~

沒有留言: