2005年11月23日星期三

2005年11月17日(四)

人唔通黑起上黎真係事事不順?? 今日又要返去上果堂廢堂, 今日全堂都係presentation, 有四組present, 本來呢D咁既堂我就一定唔會返架啦, 但因為我地果組下星期要present, 所以約佐要返去傾project. 搞到成十點先走. 放佐學我如常去又一城搭小巴去西鐵站, 但係今日條人龍鬼咁長, 原來有兩架小巴今日要去政府驗車, 聽日先出得番黎. 第一架車我係第十九個上唔到車, 第二架車竟然黎架10M, 唔入西鐵站我唯有又呆等, 等到第三架車先上到, 足足係小巴站等佐四十五分鐘!!! 返到屋企已經係十二點半, 痴線架!

沒有留言: