2005年11月24日星期四

2005年11月20日(日)

呢兩日我簡直係香港一日遊, 尋日好難得地senpai佢竟然無工作係身, 所以我地朝早先去飲茶, 下午就搭纜車上山頂, 好開心, 因為我未試過搭上山, 然後係山頂行佐陣山(真係行山架, 我行佐2000M既山頂徑). 跟住就諗住去白石食飯, 因為senpai有個同事話果度有間好靚既餐廳, 但點知去到執佐. 於是我地唯有出番沙田食飯(的士錢來回成舊水:p), 跟住就搭車返屋企勒.

今日20號我就11點要入到科大, 因為有個friend master畢業, 約佐入去影相, 好鬼遠呀! 影完相之後就入屯門上佐個friend既新居, 跟住我就返屋企沖涼洗頭, 諗住再落良田睇senpai班女仔打friendly, 不過一沖完涼就懶得再出街, 結果係屋企睇電視. 好開心, 因為好耐無坐定定咁睇過電視, 今晚睇佐全美模特兒大賽, 睇佐MIB II, 好好睇呀~~

沒有留言: