2005年11月4日星期五

2005年11月4日(五)

好激氣好激氣! 而家我唔得閒係屋企開機洗衫, 多數都係阿媽開機洗... 唔知點解成日都有衫甩色, 染到我其他衫一撻撻!! 通常第一次買返黎既衫都應該自己手洗睇下會唔會甩色, 然後第二次先掉落洗衣機洗架麻, 尤其是係D深色衫添; 但我個妹成日唔理咩衫都掉晒落洗衣機, 我自己開機洗衫既話我一定會將佢D衫揀番出黎叫佢自己手洗番, 但阿媽通常就會一齊洗埋(註: 我個妹係絕對從來唔會自己開機洗衫的!), 搞到D衫甩色, 最激氣係我唔太鍾意/係屋企著果D訓覺衫就無野無染到色喎, 反而我好鍾意好鍾意果D就染到一撻撻喎, 都唔係第一次架啦!!! 好?呀!!! 點算呀?~ 大家知唔知有咩辦法可以將染到既色整甩呀??? 我真係好激氣呀!!! 餐餐都係咁, 唔鍾意果件都唔蹂躪既?!!!

1 則留言:

Iris 說...

答案係:冇
我都是過好多次,不過都係衰係Daddy手上.

去北海道一定要去吃海鮮,幾貴都要吃!!(好吃到識飛啊~~~毛蟹雖然出名,但唔建議吃lor)