2005年8月1日星期一

2005年7月29日(五)

唉, 我唔知點解尋晚竟然唔記得較alarm, 今日七點十先起身, 返到公司已經九點三.

難得今個月我一日都無遲到, 點知都係衰收尾既?! 我剛入黎公司果陣, 人事部經理話如果遲少少/間唔中遲一次, 可以叫老細簽番遲到, 咁就唔駛扣勤工; 但新老細又唔知道公司慣例, 想叫佢簽番遲到又問長問短, 來來回回幾廿個mail, 解釋完到最後佢明白整個story之後, 佢意思都係唔多願意同你簽, 咁麻煩以後遲到都唔再要求佢簽番了, 不過代價就係無佐$400勤工... 激死人, 準時佐成個月, 點知最後一日先走黎遲到, 有時真係好嬲自己, 點解會唔記得set alarm架?!!?

本來我之前仲諗住月尾埋數無咩野做, 想今日放病假抖下, 但我見成個月都無遲過到, 到最後果日先放病假扣勤工好唔抵咁, 所以決定都係唔放假, 但估唔到今日唔係因為放病假而扣勤工, 而係因為遲到而扣勤工, 衰D講句早知今日不負責任地放病假算啦... :P

放工之後係LCX同海運逛佐陣, 等senpai教完水, 我地就一齊去佐玩具反斗城買PS2, 跟住就去佐灣仔新鴻基中心既Milano食意大利菜, 好開心啊~~

沒有留言: