2005年8月23日星期二

2005年8月22日(一)

我飲佐一個月既士多啤梨味, 終於可以轉飲青蘋果味, 青蘋果味好飲好多呀, 真係似青蘋果味的~ 但唔知對我係咪有效呢? 之前士多啤梨味話排毒美顏, 可能我皮膚一向差已經無得救? 我覺得好似無咩分別咁既??

今朝早返到黎公司toilet, 見到其中一格度門竟然甩佐出黎, 厲害~! 緊係哩, D人痴痴地架, 有時鬼咁大力咁?門, 好似度門同佢有仇咁, 有時真係比D人既關門聲嚇死, 關門細力少少都唔怕死呀? 都唔明D人點解下下要出盡力咁?門... 討厭~!

今晚收到稅局既信, 發覺原來有得退稅, 好開心~ 因為我take既part-time degree, 所以可以減免進修果部份, yeah yeah~! (雖然只係退番百幾蚊...) 不過我人工咁低, 即使要交稅都係交果少少錢, 傻瓜佢要交既稅差唔多係我既十倍, 好肉痛... :p

同埋今日check過銀行戶口, 果三千蚊scholarship終於都過佐戶了, 有錢交學費哩~~ 貧苦學生, 嗚嗚~~

沒有留言: