2005年8月30日星期二

2005年8月27日(六)

今日senpai都要返學校開會, 我就部署佐幾日, 打算今晚煮飯仔, 比個驚喜佢, 因為之前我考試佢又陪我又照顧我起居飲食, 到我考完試都應該做番D野. 於是我下午趁佢返佐學就落元朗買菜, 然後大袋細袋咁返屋企, 我唔知有無比人呃呢? 買佐兩條紅蘿蔔, 一條青蘿蔔, 要成廿蚊, 乜咁貴既咩? 買條粟米, 細細條又幼, 收我三蚊, 係咪架? 返到去我就收埋D野換過套衫唔比佢發覺我出過街, 因為我知佢放佐工會返一返黎先會再出去練波, 於是我返到黎就係屋企吸下塵.

等佢七點出門口去練波, 我就開始煮飯, 我都係一個煮飯白痴, 只係煲青紅蘿蔔瘦肉湯, 發覺屋企無果D刨皮刀, 於是用刀批皮, 批走晒D肉; 打算整栗子炆雞翼, 唔知點解D栗子煲極都去唔到皮, 我又要用刀仔批皮, 又係批走晒D肉, 一係就整到成粒栗子散晒, 仲要搞佐成個鐘, 結果栗子炆雞翼變佐栗子煲雞翼, 又唔入味, 又落得太多水, 都唔係我想像中果樣野; 然後炒菜, 我都無落水炒, 只係中途cup過蓋焗下佢, 唔知點解永遠炒菜都炒都一pat, 水汪汪咁, 係咪唔可以cup蓋既呢? 但我記得我阿媽炒菜都會cup下蓋, 都唔會炒到水汪汪咁架? 我最滿意都係煎銀鱈魚, 但係其中一條比我煎到甩皮甩骨分佐屍... 結果餐飯我由七點半開始煮, 煮到十點半先搞掂, 好失敗...

今日我仲去佐A-LOOK度配眼鏡, 其實我都無打算今日配, 我只係去換鼻托而已, 但睇睇下又睇中佐副, 我諗住A-LOOK果D眼鏡好平既0者, 最多咪三, 四百蚊, 點知個staff話我唔應該再配玻璃鏡, 應該配纖維鏡, 可以防UA, 防電磁波, 呢樣果樣, 成七百幾蚊; 仲sell一隻deluxe既, 話非球面鏡, 要成千蚊, 痴線架? 最後我揀佐七百幾蚊果隻, 但事後諗番覺得自己好似比人呃咁, 其實對鏡片駛唔駛咁貴架??

沒有留言: