2005年8月12日星期五

2005年8月12日(五)

尋晚等佢同同事滑完水一齊去食飯, 我地去佐旺角打邊爐, 跟住仲去佐許留山食甜品, 好飽呀!

呢排公司都唔算太忙, 我都可以偷到D時間溫書, 但估唔到我淨係0係公司偷雞黎溫書, 到呢一刻我已經溫晒星期三考既ECON, 好開心, 因為返到屋企就可以睇電視打機, 哈哈~~ 唔知係咪因為summer term既關係呢? 今個summer讀呢兩科, 都話淨係考mid-term之後既範圍, mid-term考過既野就唔駛考; 以前普通Sem A/B果陣唔係咁架麻, 即使mid-term quiz過既野, 到考試都仍然會考架麻~ 所以今個summer好似輕鬆佐咁, 考試要溫既野都少佐一半.

1 則留言:

匿名 說...

你就好啦~~
我之後都唔知點算, 公私兩忙,前幾日收到email, week 1話要上足3堂tim,因為其中一個sensei week 2唔得閒喎~~week 2就上week 3堂, 睇清楚邊個sensei, 係maggie leung喎~~