2005年8月22日星期一

2005年8月19日(五)

成日都係咁, 當我好多時間既時候, 工作上就好順利無咩突發事; 但當我好唔得閒無時間果陣, 就麻煩事多多.

本來我今日請佐半日假, 因為聽日又考試, 打算下午返屋企溫下書, 本來十二點半可以走得, 點知到最後兩點鐘先搞掂晒D野走人, 仲要係lunchtime都無去食飯, 繼續係位度做野, 否則我諗三點鐘都走唔到...

第一樣麻煩事就係尋日臨放工有個OS打黎話TMH幫日本做佐個item, 但係未有單, 所以要當sample咁寄比人, 但係收錢就另作安排, 個OS打黎問我應該點樣收錢. 我都係佢打黎話我知呢單野我先知有件咁既事 (大陸班人餐餐都係唔到最後一分鐘都唔通知你, 大安旨意咁, 但到最後一分鐘通知你果陣就話急急急, 咩都要趕住出貨, 痴線架!), 我反問個OS一句: 「呢D野唔係應該日本人自己傾掂數既咩?」 個OS竟然話我知日本人自己都唔知... 0下? 日本人都唔知, 點解我會知既? 之前都無試過D咁既case, 加上佢唔打黎話我知我都唔知有單咁既野, 我又點會知應該點收錢呢? 於是我唯有send mail問大陸D日本人同engineer, 佢地既答覆係唔知喎(我都預佐會咁答), 佢地淨係知將件野送去香港warehouse就OK啦喎~ 收錢既野阿清水話會處理喎. (餐餐都係咁, 你地將D野送晒落黎就好似唔再關你地事咁, OK, 我都預佐幫你地執手尾/幫你地處理D蘇州X, 但唔該都預早通知我一聲呀, 知唔知你地送落黎香港既野就係要我安排出貨架!! 有時連送貨地址都無, gross weight又話唔駛理, 係咪傻架?) 好彩個OS尋日打黎等我知道有件咁既貨要走, 否則「正常」黎講我都係要今日安排出貨先知有件咁既野, 然後又周圍問人件貨應該寄去邊, 當sample寄定當咩野寄... 好在呢D資料我尋晚就已經問清楚晒, 否則今日就要?時間周圍問. (有時仲要唔知問邊個先得, 個個都話唔知)

第二樣麻煩野就係馬拉出貨, 人地話每個禮拜都要400K呀, 都唔知點解生產上成日都話有問題, 好彩今日都有200K比到人, 否則人地停line賠錢我唔知邊個死. 但衰在應承人今日出到200K, 但係今朝早淨係收到87K既單, 淨底果百幾K仲係廠包裝緊, 未有準確數量, 所以大陸班人唔肯入數, 所以出唔到單住喎~ 你比得果87K我有鬼用咩, 走就200K安排一齊走架啦, 唔通一日內分兩個shipment咁無聊咩? 今次仲要direct比個客而唔係送去TDK Malaysia喎, 你唔係要我分開兩張DO做呀?? 我點都要等埋果百幾K單入埋數先可以走. 而且個客急到死(其實係大陸成日跟唔到納期), 希望安排到聽朝早機走, 但係另外果百幾K又遲遲未有單, 搞到我唔知等埋好定做佐果87K好, 一陣等埋晒先做又驚落唔切booking飛聽朝早機; 唔等既話又白白痴痴分開兩個DO? 今日算好了, 點幾鐘就收到另一張單, 平時玩下手要三點幾四點先收到, 咁我就唔駛放假了.

第三樣麻煩野係深圳office今日停電放假, 我應承佐個大陸IS幫佢做DO, 因為趕住星期六要送到個客度, 張單我尋晚已經話急, 問大陸可唔可以開佐先, 點知今朝早返到黎話有問題, 仲係度選別緊(救命呀~), 所以我又一定要等埋呢張單做埋DO先走得. 餐餐都係咁, 一早話明急到死果D, 硬係有問題出唔到黎; 無話急果D就好鬼快好鬼順利咁出到貨, 真係激死人~~

於是我成朝早一滴水都無飲過, 想食幾塊餅乾當早餐0者, 都唔得閒食, toilet完全無去過, 成朝早係位不停手...

沒有留言: