2005年8月3日星期三

2005年8月3日(三)

有時, 真係越黎越頂唔順公司班同事.

或者我地既CASE比較特別, 我和另外七個同事本來是元朗工業村既公司, 雖然同尖沙咀呢度大家都是under同一個集團, 但實質上卻又是兩間不同的公司. 去年十月因為元朗工場要搬上大陸, 所以元朗工業村的同事, 大部份都要跟住間廠返大陸工作, 少部份同事便「分配」到尖沙咀office上班. 我知道當初傾轉公司同接收staff這問題, 元朗和尖沙咀兩班高層傾得並不愉快, 元朗社長希望尖沙咀能接收所有元朗廠的staff, 但尖沙咀當然並不十分願意, 最後, 可能是施捨還是人情什麼的, 最後我和另外七個同事出了來尖沙咀office上班, 其他人都返晒大陸工作.

出了來, 覺得這兒大部份同事都是怪怪的, 很冷淡, 不會打招呼. 記得有一次在lift口和一個同事講早晨, 她的反應竟然是以鼻孔來噴氣並「晤」了一聲便算... 有些則是大家碰面, 我的早晨還未開口, 對方就已經擰轉了臉, 目無表情. 遇上這樣的人, 後來我也不會主動打招呼, 以免再換來一面屁; 當然有少部份同事表面上是nice的, 例如見面會微笑, 會打招呼, 但這類同事數目卻不多.

我的部門的人當然亦很古怪, 大家同事之間很少交談, 工作時間係靜到烏蠅飛過都聽到, 見面唔打招呼, 返工唔講早晨, 放工唔講拜拜, lunch都是自己返埋位食飯, 連其他元朗同事都說我部門的人很古怪, 他們形容我部門的人的形容詞有: 古肅, 精神有問題, 小家, 古惑... 等等.

後來漸漸感到, 尖沙咀的同事覺得我們出了來, 會分薄了他們什麼似的, 好似我地出佐黎, 佢地會蝕底佐D咩咁, 例子如下:

早上八時多, 日子為臨近加人工的月份:
尖沙咀同事A: 你咁早返黎做咩呀, 搏加人工呀? 咩都比你地(指我地元朗人)拎晒啦!!
元朗某同事A: ......

某日, 日子為臨近出B仔的月份:
尖沙咀同事B: 你知唔知七月無bonus出呀?
元朗某同事A: (feel到佢又想踩我地) 咩呀!?
尖沙咀同事B: 咪因為你地出佐黎囉! (但事實上係根本無咁既事, 公司年年賺錢根本唔會無B仔出; 七月我地咪又係照出B仔, 佢咁講係咩意思0者?)

所以大部份同事彷彿對我們充滿敵意般, 有時連工作上還是尖沙咀分番尖沙咀, 我們元朗人分番做元朗人咁. 我知道阿Paul成日開會都比人狂插, 但插佢既人, 平時表面上又無咩野架喎...

本來我一向都抱住與世無爭既心態, 河水不犯井水, 初初係度做野覺得都幾開心; 但漸漸我覺得好辛苦, 變得唔想再係呢間公司返工... 如果有一日我離開呢間公司, 唔係因為我工作上遇到唔開心既事, 因為即使工作上有咩困難我都會想辦法解決, 如果將來我走都應該係我頂唔順呢間公司人事上同制度上既問題, 日本人係管理方面真係唔多掂...

我知道出到黎做野一定係咁樣架啦, 即使我唔係呢間公司做, 去到第二間公司D人都會係咁. 不過我有D懷念以前元朗返工既日子, 人工雖然係低D, 但係比我既感覺warm好多, 諗番起我地以前定期舉行既聯誼活動; lunch係機械房同EDP房吹水傾計/捉波子棋/打機, 係元朗我有好多個可以傾到心事既同事, 但係呢度... 如果你無比人係背後講是非講閒話惡意批評已經好好了, 不要說會和其他同事傾到計...

1 則留言:

匿名 說...

我第一份工同你個case一樣,完全係成個
模.....真係好難頂!!