2005年8月15日星期一

2005年8月14日(日)

金雅係台灣放暑假返黎, 我地今日約佐飲茶; 本來明明約好晒, 我都已經一個星期之前約定架啦, 點知最後都係0係我預計之內, 會放飛機果D果然都放晒飛機. 我黎緊17號同20號夠要考試啦, 但食一餐飯要花你地幾耐時間呢?? 相反金雅隻腳受佐傷, 行路好辛苦咁一柺一柺地都出黎同我地食飯... 已經一年都唔知見唔見得到一次架啦, 如果換轉係我返黎放暑假, 想約番D舊同學出黎食餐飯, 最多咪用你地兩/三個鐘, 但連果少少時間都吝嗇既話, 我一定會覺得心淡囉, 這樣算是朋友嗎??

估唔到娟娟同金雅都認得senpai, 金雅仲可以叫得出佢全名添, 果然厲害.

跟住我地過佐置樂去抄data, 食粉仔同豆腐花, 跟住就返屋企, 佢打機我溫書(嗚嗚~~), 然後夜晚就同阿媽去食韓國燒烤, 好飽~ 但比較下我都係覺得阪門店好D喎.

呢輪既生活實在太寫意, 唔係食就玩, 不經不覺又肥番... 最激氣係瘦果陣就瘦係上圍喎, 肥果陣又唔見肥番係果度, 淨係肥係下半身, 唔制呀! 還番果3cm比我呀!!! 乞人憎!!!!

沒有留言: