2005年8月22日星期一

2005年8月20日(六)

今晚要返學校考試, 唔係好夠時間答, 寫到手軟, data analysis果part顛架, 條題目得3分, 但你要答3個tables既野, 3分要答成版幾紙, 痴線架~~考完試之後返朗屏等佢地練完波食飯, 今晚食得唔飽, 所以無咩心機, 其實我無發脾氣呀, 只是我係一頭豬, 有得食就好開心; 無得食就無心機. 其實我係知你為我好架, 因為我平時實在太大食了, 完全無節制, 食大晒個胃, 我自己食野都應該收歛下~

1 則留言:

匿名 說...

你實在都真係幾大食...^^
養你...起初可能以為你好慳...
但養耐左...才發現你在各方面都大食呢..
呵呵.......