2005年8月1日星期一

2005年7月30日(六)

今日是呆等日, 朝早師傅上佐黎幫我地睇TV天線, 因為房?面收唔到畫面, 後尾搞佐一大輪, 發覺原來應該係一個好簡單既問題, 總之最後都解決佐, 而家房?面都有電視睇了, 好開心~ 下午就等Samsung既人上黎睇新買部電視, 等到差不多四點幾先有人上黎, 佢話我地開佐個唔知乜鬼感應器, 所以D色會成日自己自動調較, 因此有影響, 叫我地關佐個sensor就無問題. 之後我就好乖咁做SPSS既功課(其實好想好想打機), 都唔知點解話明group project, 六個人一組, 到最後都係我自己一個人做晒咁濟既?? 又話盡快星期四做好send比我地睇, 點知影都無, 雖然即使佢地做佐, 我自己都會做一次睇下佢地做得0岩唔0岩, 但無理由咁不負責任架麻!! 如果我都唔做係咪成組攬住一齊死先??

之後去佐朗屏等佢地練完波一齊去食飯, 食完飯返到去又繼續做功課, 做到兩點九實在太?, 訓覺Z~Z~Z...

沒有留言: