2005年8月30日星期二

2005年8月28日(日)

今日我地落屯門行佐陣街, 買佐好多立雜野, 然後就搭西鐵落元朗睇佢地比賽, 雖然都估到佢地應該唔會輸, 但係成日都係輸第二局要打第三局既? 我覺得佢地既攔網「厲害」佐哩, 不過我成日聽佢地開會講呢樣野都講佐好耐, 希望佢地會越黎越進步哩~

然後我地去一齊食飯, 我覺得佢地隊波真係臥虎藏龍, 我覺得senpai已經算變態架啦, double degree, 剛剛讀完master又報佐個中大course, 又再報讀日文, 仲話日文只係算「興趣小組」, 其實仲打算讀PhD... 然後原來隊?面仲有一個變態既, 本身已經係master, 黎緊打算讀DBA, 之前既「興趣小組」係學佐?船, 兩個變態佬都覺得而家大學生通街都係, master亦都越黎越普遍, 所以應該要再上一層讀埋個doctor... (我呢D通街都係既「大學生」, 仲要未畢業果隻, 幾時先會追到上去呢?)

今晚食飯既話題係投資理財, 隊中有一個做港島區既地產經紀, 目標係三十?前搵到一百萬, 雖然我同佢唔熟, 但一早已經覺得佢個人好aggressive好有目標. 再睇番自己, 覺得自己好鬼無用, 好似無專長無目標, 事業方面, 都只係一個搵果萬零蚊一個月既小薯仔, 唔慌有得升職, 即使升職, 只係個title會變做supervisor (我以前係舊TDK夠叫做爛鬼supervisor啦, 咁又點0者~), 但做既工作都係同一樣既野... 其實關於前途既問題, 我一直好迷惘, 亦都有問過好多人有咩睇法, 到而家我都唔知自己想點. 只係知道我自己既英文會話同日文都在不斷退步, 因為工作上根本好少機會講.

有D朋友會覺得, 我公司返五日, 又有交通津貼, 一年出兩次bonus, 又有公司旅行, 有免費全身健康檢查, OT有allowance, 生日有錢收等等, 覺得好好, 成日問我公司請唔請人; 我都同意呢度係好好, 我有D同事係出面好多公司做過, 總結都係話我地而家公司既福利係好到顛架(但日本公司係出名好福利架?...)~ 但係度我只係一個好低級既小職員, 工作上無咩發展, 無咩機會咁. 好多同學/舊同事都叫我出去「闖」下, 但係我既藉口就係而家仲讀緊書, 呢份工可以好好咁遷就到我讀書既時間, 成日話兩年後畢業先算, 其實我覺得自己係呢間公司係貪圖安逸, 不思進取...

我都有諗過如果真係畢業之後, 我條路應該點行呢? BBA都係通街都係, 日文又已經退晒步, 又無咩工作經驗 (係舊TDK果兩年幾根本咩都無學過 [其實我自己性格都有問題, 細膽又怕醜, 如果果兩年我放膽D日日同我老細傾計吹水, 我既日文應該會進步神速, 唔駛好似而家咁, D日文仲衰過剛畢業果陣]; 到而家呢間公司都只係收單, 入單, 出貨, 聯絡, 執手尾, 處理蘇州X, 其實除佐日文果部份之外, 中五畢業既都識做哩), 出到去我可以做D咩呢? 或者應該做D咩好呢? 我真係唔知... 有時覺得自己一畢業係咪已經入錯佐公司呢? 我應該入一間細公司, 所有工作都一腳踢, 起碼真係學到野; 入到大公司雖然係福利好, 但係工作上分得好清楚, 你永遠只係識得自己負責果part工作, 即使你想學下其他野, 其他部門根本唔會比你叉隻腳埋去, 學/識既野都好唔全面.

暫時黎講, 未畢業前, 我會好努力咁讀完佢, 要first hons畢業; 另外如果有時間, 真係要溫番下D日文, 有好多基本文型真係唔記得點用點轉型, 我希望畢業果年就去考埋個日文一級.

1 則留言:

匿名 說...

其實你一直都好努力,唔好俾咁大壓力自己啦!
睇0黎我都要加把勁,希望我會堅持讀到最後..